Psychicka zavislost na HHC a řešení
Anonym
Myslel jsem že nemohu být závislej na něčem jako je marihuanna.Ale po té prvni zkusenosti jsem citil ty prijemne euforicke pocity.Takhle proběhlo par zkušenosti.(Max 4)a citil jsem že je nejaky problem.Kdyz nejsem trochu v tom stavu tak jsem docela nervózní.a pocituju psychickou nepohodu.nejspis uz mam psychickou závislost protože me nebavi v podstatě moc jiných věcí.Uz jsem uvažoval že bych to řekl okolí,ale problem je že moje okoli je okolo toho velmi striktní a obavam se že pak bych si nemohl ,,dát” ani jakožto příležitostný uživatel.Protože dokud jsem to uzival jen příležitostně zadnou formu tech priznaku psychicke zavislosti jsem nepociťoval.Prostě jsem toho rozjel zkrátka moc v kratky době.Nevim co mohu dělat tak abych nebyl zavislej a bavili me i jine veci ale abych zaroveň mohl obcas pro trochu odreagování dát což by v pripade zjištění nešlo.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
na marihuaně samozřejmě závislý být můžete. Jak psychicky, tak fyzicky. Po čtyřech užitích by to sice bylo dost neobvyklé, ale je to možné. Cítíte nepříjemné pocity, když si nezakouříte ...možná tam ty nepříjemné pocity byly vždy a teď jste je marihuanou začal jen přikrývat. Určitě je to dobrá příležitost začít se trochu věnovat sobě a tomu co prožíváte. Na informování blízkých je myslím ještě čas.
Bohužel nepíšete, z jakého jste města. Níže vám posílám kontakty na pražská ambulantní zařízení pro léčbu závislosti.  V některých z nich můžete kromě svého pocitu závislosti řešit i možnost kontrolovaného užívání. Pokud jste odjinud, napište nám odkud a my pro vás vhodné kontakty vyhledáme.
V případě dalších dotazů se na nás kdykoliv znovu obracejte
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková
PREV-CENTRUM, Z.Ú.
Meziškolská 1120/2
169 00 Praha 6
+420 233 355 459
+420 775 161 138
+420 775 161 139
office@prevcentrum.cz
ambulance: 233 355 459
ambulance@prevcentrum.cz
Magdalena - PRAHA - PODOLÍ
Jiří Bouška
adiktolog
Adiktologická ambulance Praha-Podolí
Pod Vyšehradem 1
140 00 Praha 4 - Podolí
Mobil: 739 639 119
E-mail: ambulance.podoli@magdalena-ops.cz
Adiktologická ambulance Sananim
KDE NÁS NAJDETE
mobil: 724 521 913
Objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
mobil: 724 521 913
Pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné. Děkujeme za pochopení!
Žitná 1574/51, Praha 1
tel.: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz