Nevolnost
Andy
Dobrý den.
Chci se zeptat, beru pervitin asi 6let ale ne každý den. Rok zpět jsem měla s kamarádkou autonehodu protože neviděla kamion nevím jestli je to tím ale teď poslední dobou, když si užiju pervitin nosem chce se mi zvracet a nakonec se i pozvracím.
Čím to může být? Že si toho dám hodně nebo je to skrze tu nehodu?
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Andy,
díky za váš dotaz. Vaše potíže se zvracením pravděpodobně nebudou zaviněné nehodou s kamionem. Bohužel nepíšete, jestli jste byla zraněná a jak, ale zvracení po užití pervitinu nosem může být zaviněné podrážděním žaludku.
Pokud užíváte pervitin nosem, poškozujete si jak nosní přepážku, tak i jícen a žaludek, kam šňupnutý pervitin stéká. Doporučila bych vám vyzkoušet jiný způsob užití, například pomocí kapslí, do kterých drogu dáte a pak ji spolknete.
Pokud máte potíže se žaludkem, dá se droga zavádět také rektálně. Určitě bych vám doporučila také to, abyste zašla za svým lékařem a nechala si vyšetřit žaludek. Zvláště pokud máte i jindy bolesti nebo potíže s trávením.
Přeju vám ať se dáte brzy do pořádku
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková