bupropion
Xx
Dobrý den, chci si dát kokain, ale beru bupropion 150mg, kolik dní před užitím kokainu a kolik dní po mám bupropion vysadit ? Děkuji za odpověd.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
na stejný dotaz jsem zasílala tuto odpověď, kterou zde dávám v kopii:
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Je fajn, že se snažíte zjistit bezpečné užití kokainu, když užíváte medikaci na podobném principu. Doporučila bych Vám zvážit plán užití kokainu a vysazení bupropionu a spíše se nevystavovat rizikům s užitím spojená. To, kdy by bylo vhodné užít kokain s časovou prolukou od bupropionu, je individuální záležitost a nejsem tedy schopná Vám dát jasnou informaci. Současná konzumace obou látek se vůbec nedoporučuje k možným rizikům srdečního selhání, epileptickým záchvatům. Pokud bupropion užíváte delší dobu, tak máte vytvořenou v těle hladinu účinné látky. Bude to trvat pár dní než tato hladina klesne. Medikaci užíváte, ale z nějakého důvodu. Bupropion funguje jako antidepresivum. Užitím kokainu si můžete naopak zkomplikovat Váš psychický stav- problémy se spánkem, propad nálady, ale má to také vliv na fyzické obtíže- poškození srdce, jater, křeče.
Zvažte, zda Vám okamžik na kokainu stojí za následná rizika, spojená s kombinací medikace a drogy.
HS