Kratom + nealko pivo
Ron
Dobrý den, mám dotaz jak dlouho by mohl být kratom detekovatelný v moči na testech v laboratoři alespoň odhadem. A druhý dotaz jestli je možné prokázat nealko pivo s obsahem 0.5% také v testech na moč a mohu pít alespoň nealko bez problémů do budoucna. docházím na pravidelné kontroly tudíž mám obavy jelikož musím být negativní děkuji za odpovědi

Odpověděl: Amrit Sen
Rone, zdravím Vás,
díky za důvěru. Nepíšete, z jakého důvodu byste měl být pravidelně testovaný, od toho by se mohla odpověď cíleněji odvíjet. Pokud nemáte v úmyslu nealko pivo "zběsile lít", neměl byste mít s testováním problém.
Netuším, jak dlouho, jak často, ani kolik kratomu užíváte, abych Vám dal relevantnější odpověď, na výsledek testů mohou mít vliv i další okolnosti, Vaše nastavení, metabolismus, atd..
Pokud by mělo jít, jak píšete, o test z moči, tak je kratom, z ohledem na výše zmíněné okolnosti, detekovatelný až několik dní od posledního užití.
Zřejmě jsem Vás moc neuklidnil, nezlobte se a buďte na sebe opatrný.
Krásný zbytek léta, Amrit Sen.