Zvracení?!
Speedy
Zdravím, prosimVás teď se mi 2x stalo že po nitrožilní aplikaci pika se mi zvedl žaludek. Čím to muže být? Jako z hladu?
Špatný material to nebyl prave naopak to bylo dost dobrý ale tohle mi to trochu kazilo..
Ptam se hlavně kvůli tomu jestli se nemůže jednat o něco závažnějšiho v mym těle .. Beru už 5 let a noc podobnyho se mi nestalo tak mě to trochu znepokojuje :)

Odpověděl: Markéta Černá
Zdravím, Speedy,
děkujeme za Váš dotaz.
U pervitinu nemáte nikdy úplnou jistotu složení, proto je možné, že i po 5 letech užívání, Vás může překvapit negativní zážitek.
To, že se Vám udělalo na zvracení, může být v důsledku užití. Jelikož aplikujete injekčně, droga se dostane mnohem rychleji do krevního oběhu, což může mít rychlý a silný účinek na nervový systém a orgány.
Mohlo se stát, že se podráždily receptory v mozku nebo se stimuloval zažívací trakt - pravděodobně jako obranná reakce na potenciálně nebezpečnou látku pro tělo.
Doporučila bych Vám vyzkoušet jinou možnost aplikace, pokud tedy nemáte v plánu s braním přestat. Ideální by mohly být např. kapsle.
Navštivte nejbližší K- centrum ve Vašem okolí, tam Vám určitě s jinými možnostmi poradí.
Pokud by bylo potřeba, určitě se na nás obraťte.
Markéta