Řešení problému
Domm
Dobrý večer,
obracím se na vás skrz dotaz s kódem 951040, velká města v dosahu mám Prahu a Kladno. Bylo by prosím možné to řešit skrz email? Nevím úplně jak to zde rozkouskovat, aby to dávalo smysl, když kus napíší do skryté poznámky.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
jsem ráda, že jste se ozvala, nebojte se, vidíme vše, co jste napsala.
Bohužel, přímo v Rakovníku jsem nic nenašla.
Níže kontaky:
Kladno, Adiktologická ambulance a následná ambulantní péče
Zařízení sociální intervence Kladno
Ambulantní program
Jana Palacha 1620 (1. patro), Kladno, 272 01
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 312 292 340, 312 292 322, 736 648 936
V obou službách nabízíme pomoc, podporu a spolupráci všem, kteří mají problémy se závislostí na návykových látkách např. alkohol, drogy, léky a jiné, a nebo se potýkají s tzv. nelátkovou závislostí např. gambling, sázky, internet, vztahy a podobně.
Mgr. Lucie Doležalová
www: https://www.zsi-kladno.cz/ambulantni-dolecovaci-program
V Praze se můžete obrátit na naše zařízení www.sananim.cz
Ambulance: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ambulance/s
Stacionář:  https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/stacionar/
Mrkněte na informace v odkazech, pokud se budete potřebovat na něco doptat, klidně ještě napište.
S pozdravem, Markéta