Cbd
Fill
Dobrý den, obracím se na vás s prosbou o radu, minuly rok jsem za pozitivní test na marihuanu přišel o řidičský průkaz, byl jsem pozitivní ne pod vlivem, ale nemohu čekat 72 hodin než usednu za volant tak jsem nechal trávy a kupují si legální cbd s obsahem thc do 1%, žádné psychoaktivni účinky po požití nemám ale chci si být vždy jistý že mohu jet bez obav z dalších testu, vždy kouřím jediné večer abych se před jízdou vyspal najedl a byl opravdu ready abych nikdy nikoho neohrozí, bohužel na internetu koluje spousta protichudnych názoru ohledně cbd květů a policejních testu že slin, rád bych se vyhnul dalším problémům s policií proto vás prosím jestli mi můžete poradit jak dlouho po tomto cbd s 1% thc mohu nalizat, nebo jak mám postupovat jak nastavit dávkování a časový odstup od jízdy. Mám 175cm 70kg je mi 30 let a žiju celkem aktivně, běhám cvičím a v práci se pohybují celkem dost. Moc vám děkuji za pomoc a preju hezky den.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Fill,
díky za Váš dotaz.
Prvně bych Vám chtěla pogratulovat, že jste skončil s užíváním marihuany. Dobrá práce!
Co se týče užívání CBD, chápu, že jste opatrný, to je dobře.
I když je obsah THC v CBD obvykle velmi nízký, existuje stále možnost, že se stopové množství THC může dostat do těla. Vzhledem k tomu, že rychlost eliminace látek z těla může být u každého člověka jiná, není možné s jistotou říct, jak dlouho by THC mohlo zůstat v těle.
Doporučila bych Vám: v den, kdy máte plánovanou jízdu, tak ideálně neužívat, pokud to jinak nejde tak je dobré dávat si pozor na časový rozestup mezi užitím CBD a řízením vozidla, ideálně 24hod.
Dále můžete zkusit produkty s ještě nižším obsahem THC ( do 0,3%). To by Vám také mohlo pomoct při cestě k abstinování.
Abyste měl jistotu, můžete si zkusit koupit slinné testy na drogy a vyzkoušet, jak byste po dodržení doporučení dopadl. Testy jsou volně prodejné v lékárně.
Pokud byste potřeboval, klidně se na nás ještě znovu obraťte.
Markéta