Obsah sáčku
Vendulin43
Dobrý den,
jsem příležitostnou uživatelkou, zakoupila jsem dávku...
Prostě jednoduše to není to co to mělo být,jak můžu zjistit co za látka/y to byly? Zda to obsahovalo třeba něco jedovatého/nebezpečného...
Existuje nějaké laboratorní zařízení kde bych to mohla zjistit? Za úhradu...
Děkuji za odpověď, na netu jsem se nedohledala.
S pozdravem...

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Vendulin 43,
Děkujeme za Váš dotaz.
Z Vašeho dotazu není úplně zřejmé, zda jste drogu již užila a nebo se na to chystáte.
• Pokud jste drogu ještě neužila a máte pochybnosti o její čistotě, tak se doporučuji obrátit na Ústav soudního lékařství ve Vašem kraji nebo Národní referenční laboratoř pro drogy na Ústavu soudního lékařství v Praze.
Zde kontakt:
Ústav soudního lékařství v Praze:
Adresa: Na Bojišti 9, 110 00 Praha 1
Telefon: +420 222 195 111
Webové stránky: https://www.jf.cuni.cz/
Regionální pobočky Ústavu soudního lékařství v jednotlivých krajích:
Kontaktní údaje a adresa jednotlivých poboček naleznete na webových stránkách Ústavu soudního lékařství.
Je však důležité si uvědomit, že analýza drogy v laboratoři může být spjata s určitými právními omezeními a následky.
Nevím o jakou látku se jedná / jednalo ale jsou k dispozici testy, které dle síly reakce ( čím větší reakce, tím čistější droga) lze ověřit čistotu drogy, stačí na to stopové množství https://www.semena-ostrava.com/testy-obsazene-drogy-a-jine-latky/
• Pokud jste drogu už užila, je možnost otestování z moči a krve ve specializované laboratoři.  Máte možnost kontaktovat svého praktického lékaře. Když ho navštívíte, vysvětlete mu své obavy a podezření ohledně užití drog. Pokud lékař považuje za vhodné provést toxikologické vyšetření, může vám vypsat žádanku. Toxikologické vyšetření obvykle zahrnuje odběr vzorků moči a krve, které jsou poté odeslány do specializované laboratoře k analýze.
Pokud máte obavy z kontaktování Vašeho lékaře, zkuste kontaktovat laboratoř sama a zeptat se na případnou jinou možnost otestování. Kontakt na laboratoř v Praze jsem zmiňovala výše.
Pokud by se u Vás objevily nějaké nepříjemné komplikace nebo jste necítila dobře, kontaktujte lékaře.
Stačí takto? Pokud byste potřebovala ještě s něčím poradit, tak se na nás obraťte.
Markéta