Kdo mi ho může předepsat
Subutex
Jsem dvacet let závislý na opiátech, nejdříve heroin pak metadon.Ted na metadonu končím(drop in Bulovka),pracuji a nemůžu si dovolit přijít díky áčkum o práci.Na Bulovce mi ho nenapisi.Muzete mi prosím poradit? PS.Toxikologie jsem měl čisté, pohádal jsem se se sestrou což bylo vyhodnoceno jako agrese(nulová tolerance) a že sto padesáti metadonu mi to během týdne srazili na 30 a je jim fuk co se mnou bude.Prosim pomozte.Dekuji Michal S.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Subutex,
je mi líto, do jaké nesnadné situace jste se dostal. Jedinou možností je poptávat se po ostatních substitučních centrech, které nabízejí metadon (případně přejít na substituci Suboxone či Subutex).
V Praze se můžete informovat na metadonový program v Remedisu na Praze 4 - odkaz https://www.remedis.cz/blog/substitucni-program-kolo-s
tel. kontakt: + 420 226 216 205, mail: kolo-s@remedis.cz
adresa Vladimírova 7, Praha 4
Jinak jsou možnosti mimo Prahu:
Adiktologické centrum s. r. o.
Substituční léčba-metadon
Bezručova 612/32, Mělník
Tel.: 315 670 511
OAT Substituční léčby při Masarykově nemocnici
Substituční léčba - metadon, buprenorfin
Sociální péče 3316/12A, Ústí nad Labem
Tel.: 477 114 377, 477 114 379
Pokud byste potřeboval na substituční centra, kde se dává Suboxone a podobné preparáty s jinými názvy, tak napište a pokusíme se Vám dát další odkazy. Případně se můžete zastavit v CADAS SANANIm, kde každý čtvrtek od 13 hod. je otevřená (bez nutnosti objednání) skupina pro zájemce o SL, zde se mlžete informovat nejen o nabídce, ale případně dostat kontakt i na další substitční centra.
Držím palce, ať se zadaří.
HS