Střílení do svalu
Ann
Dobrý den, nedávno jsem začala brát emko, piko atd. Zajímalo by mě, že co by se dělo, kdyby si člověk píchl emko nebo piko nahoru do stehenního svalu. Mělo by to nějaký účinek, jako třeba sniffing nebo střílení do žíly. Jak by to vypadalo?

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Ann,
Děkujeme za Váš dotaz.
Doporučila bych Vám vyvarovat se injekční aplikaci. Nese s sebou spoustu negativních následků, nejen zdravotních ale i sociálních. Pokud je nevyhnutelné, abyste drogy užívala, zvolte méně invazivní metodu např. https://www.aromakh.cz/...BwE.
K Vašemu dotazu, aplikace do stehenního svalu, jak pervitinu tak MDMA - nástup účinku by byl pravděpodobněji rychleji, účinek stejný jako při jiném druhu aplikace. Aplikací do svalu se ale zásadně zvyšuje riziko infekce v místě vpichu, otoku a také je aplikace značně bolestivá.
Vyvarujte se injekční aplikaci, nenese s sebou žádné benefity. Zkuste navštívit kontaktní centrum https://jihlava.charita.cz/co-delame-nase-sluzby/vypis-sluzeb/k-centrum/ kde můžete s kolegy probrat všechny možné otázky týkající se aplikace.
Dávejte na sebe pozor.
Markéta