Atominex+psylocibin
Ter
Dobrý den,
Z minulosti mam jen dobré zkušenosti s houbičkama. Jsem opatrná na set/setting, nepřekračuju počet 10 hub atd. ... Teď ale užívám 3.mesic atominex a nejsem si jistá jestli je to dobra kombinace... predpokladam, ze to neni idealni na srdce, ale jednalo by se o jednorazovou zalezitost. Zkratka zajimalo by me Vaše podrobnějsi vyjadreni k tomu, díky.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Ter,
děkujeme za dotaz a přijměte velkou omluvu za pozdní odpověď. Snažila jsem se dohledat nějaké informace o užívání těchto dvou látek, ale podobně jako Vy jsem dohledala hlavně ovlivnění v srdeční akci. Jak Atomoxetin, tak psilocybin způsobují mírné zvýšení krevního tlaku a srdeční frekvence. Jejich užití tedy může vyvolat subjektivní pocit zvýšeného krevního tlaku. Mezi běžné fyzické nežádoucí účinky se pak mohou objevit bolesti hlavy, nevolnost, závratě a únava. V dalších ohledech je to opravdu na individuální dispozici, dané situaci, nastavení. Bohužel nikdo dopředu tohle nemůže odhadnout. Je to opravdu na vlastním zvážení rizik, do kterých se pustíte.
Pokud budete chtít s námi sdílet Vaší zkušenost či Vám budeme moci jinak poradit, napište nám opět.
Za Drogovou poradnu
HS