Potřeboval bych kontak na Psychiatra
Kanon
Dobrý den ve vaši odpovědi jste se ne ptala na okres kde bydlím ze byste mi pomohla najít kontak na psychiatra upřímně můj psychiatr se na mě vysral protože jsem nepřišel asi třikrát na sezení protože jsem byl vyfetovany nebo jsem schanel na dávku Takhle to je Jsem z Prahy dneska jsem hledal psychiatra všude a všichni na mě serou protože už fetuji 22let a všechno poseru aspoň si to mysli mozek potrebuji pomoci půjdu do toho byla byste tak hodna a pomohla mi najít psychiatra z Prahy jenom kontak ja mu zavolám a nemám žádné doporučení na léčbu jsem objednány na 26.7.2023 na léčbu ale do té doby bych těl něco dělat ze sebou protože když jsem doma a nemám si skyn popovídat o svých emocí a co prožívám trpím úzkosti ale beru éky ale po takovém mejdanu nebude sranda.ale já to zvládnu v pátek jsem objednány do dropinu k teraputovi tak to sním proberu půjdu tam z rodinou protože já beru jsem doma a rodina otom vy a je naštasna a já se jim nemůžu koukat do oči jak trpí a ja umírám tak snad to dam můžete mi někdy napsat ?Dekuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Kanone,
bylo by dobré zajistit si výpis medikace od Vašeho psychiatra, protože jinak takto na dobré slovo Vám nebude chtít lékař nic napsat. Pokud jste domluvený v DropInu na sezení je možnost se zkusit domluvit přímo přes ně. Určitě s nimi i psychiatr spolupracuje a nebudete mít problém s odmítáním pro svou závislost. Chci Vás ocenit, že i přes všechnu nepohodu se snažíte dále směřovat k léčbě  a dát si tak šanci na zlepšení života i po tak dlouhé době. Nevím, kam směřujete do léčby- předpokládám střednědobé, ale bylo by fajn možná jít i do terapeutické komunity a mít tak delší čas pro zajištění si dalších věcí po návratu z léčby. Co na to říkáte?
Napište, jak jste se domluvil v DropInu ohledně vybavení psychiatrické medikace.
Za poradnu
HS