Pervitin
pepek
Zdravím. V asi 17 ti letech jsem si dal poprvé pervitin.. pak asi rok a půl jsem si dal i víckrát do měsíce.. někdy nespal i přes 3 dny... teď jsem přes 3 roky nic nemel až na trávu..Co mě děsí je jestli jsem ae tím právě nepřipravil třeba o 20let života.. děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
co Vaše konzumace pervitinu v minulosti a současné užívání THC udělalo či neudělalo s Vaším organismem, bohužel, přes internet nepoznáme. Pokud máte obavy o Vaše zdraví, bylo by na místě si zajít k lékaři a nechat si udělat potřebná vyšetření.
Pokud byste měl zájem si o tom s někým nezávazně pohovořit, můžete se obrátit na kolegy v Ústí, např. zde:
https://wl1.cz/ambulantni-lecba/
http://www.drug-out.cz/ambulantni-adiktologicke-sluzby/
Každopádně je fajn, že jste se pervitinu zbavil, gratuluji. Ale pozor, ať se Vám užívání THC nepřesmykne do každodenního užívání a tím jste jen nevyměnil jednu drogu za druhou, bohužel, se to dost často stává.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová