Přestat obrat drogy
Kanon
Dobry den Jsem zavisli 22 let na pervitinu a mariuhaně pervitin I.V chci abstinoivat mam zasebou 9 lečeb a teď 26.7. nastupuji do lečby stratil jsem psychiatra a beru psyc.Leky 4 druhy leku Antipsychotika neco na srovnani nalady setralin a derin na spani potřeboval bych tyto prašky napsat od psychiatra.A dochazet na idividualni terapie z terapeutem do doby než nastoupim lečbu dekuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den, zřejmě se vám podařilo odeslat dotaz opakovaně, zde tedy přikládám, odpověď:
Dobrý den Kanone,
děkujeme za dotaz. Řešením může být více alternativ. Pokud Váš psychiatr přestal ordinovat, měl by převzít klienty jiný psychiatr, předávání praxe. V případě, že tato možnost není, je potřeba mít minimálně lékařskou zprávu od psychiatra, kde bude jasná informace, co Vám předepisoval, diagnózu, pokud Vám zajišťoval léčbu, tak potvrzení o nástupu do léčby atd. Pokud tyto informace budete mít napsané, bude snažší se domlouvat na jednorázové preskribci léků do nástupu do léčby s jiným lékařem. Některé léky může předepsat i praktický lékař. Ohledně individuálního poradenství do nástupu k léčbě se můžete obracet na kontaktní centrum v místě bydliště, kde Vám tuto službu poskytnou, a zároveň mohou spolupracovat i s psychiatrem.
Pokud nám napíšete okres trvalého bydliště, pokusíme se Vám dát kontakt na kontaktní centrum nebo psychiatra v místě bydliště. Případně se ozvěte pro doplnění informací.
Držím Vám palce, ať se daří v dalších krocích.
HS