Emko - dojezd
Mmmm
Dobrý den,
na festivalu jsem 2 dny za sebou užil drogu Emko. Bohužel mám pocit, že mohlo být trošku smícháno s pervitinem.
Nyní jsem druhý den po festivalu a stále nejsem v pohodě. Zajímá mě, jestli jde stále jen o dojezd či něco závažnějšího.
Při delším zavření očí, usínaní nebo větším soustředění (například dívání se do telefonu) mi do očí a hlavy jakoby stoupne tlak a v uších mi zazní krátký, ale velmi intenzivní silný zvuk. Bohužel nevím jak tento zvuk popsat, ale možná tak, jako by se reproduktor zesílil na 100 % a po chvíli (zlomky vteřiny) se zase úplně vypnul. Tento zvuk mě vždy z usínání nebo delšího soustředění vyruší, začne mi bušet srdce a celé to doprovází mírně motání hlavy a strach.
Děkuji.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Mmmm,
děkujeme za Váš dotaz.
Problémy, které popisujete budou pravděpodobně součástí "dojezdu". Stejně tak, jako je účinek drogy na člověka individuální, je tomu tak i se stavem při abstinování. Někdo popisuje nepříjemné stavy po dobu několika hodin, někdo se s problémy může potýkat i v řádech několika dnů. Závisí na několika faktorech, které to ovlivňují - např. čistota užité látky, množství, metabolismus, pohlaví i věk..
Doporučila bych Vám doplnit tekutiny (ideální nějaká minerálka nebo iontový nápoj - skvěle funguje např. kokosová voda), vitamíny C, E, A, hořčík. Dejte si nějaké kvalitní jídlo a snažte se odpočívat.
Problémy by měly do pár dnech odeznít. Pokud se tak nestane, vyhledejte lékařské ošetření.
Pokud byste potřeboval, určitě se ještě ozvěre.
Držím palce, ať se nepříjemných pocitů brzy zbavíte.
Markéta