Perník s krvi
Kaja
Více než 20 let užívám pernik nitrožilně. Posledních 6 let si dávám jen do třísla. Před pár dny jsem si dala starší "krvak" opět do třísla a již několik dní mám dost velké bolesti- nemohu došlápnout na nohu . I v klidu mě bolí chodidlo,a není pozice v které by to nebolelo. Noha vypadá normálně ,není oteklá a ten tlak a vnitřní strašná bolest. Co to může být??? Katka

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Kájo,
díky za dotaz. Aplikace do třísla je jednou z nejvíce rizikových a nese s sebou tedy řadu vedlejších následků a komplikací, které mohou být fatální.
Internetové poradenství má své limity. Proto by bylo nejlepší, abyste vyhledala lékařské ošetření. Mohlo by se jednat i o akutní trombózu.
Pokud by se u Vás vyskytly další obtíže jako začervenání, otok, teplota - vyhledejte OKAMŽITĚ lékařskou pomoc.
Rozhodně do postižené končetiny znovu neaplikujte, zkuste dávku omezit na minimum a ideálně vyzkoušet jinou formu užívání např. kapsle.
Pokud budete potřebovat, určitě se ještě ozvěte.
Markéta