Mokrý pervitín
Bôďa
Zdravim měl bych dotaz koupil sem si pervitin je v podobě čistě průhledných krystalů ale je dost mokrý radši to užívám nosem než kouřením jak nejlíp ho usušit aby se dobře užíval nebo lze to rozpustit ve vodě a vypít?

Odpověděl: Amrit Sen
Bóďo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Pokud jde skutečně o pervitin, a ten je "jenom" nedosušený, vysypte ho na čistý papír se zalomenými okraji a dejte na bezpečné místo mimo průvan, tak sice pomaleji, ale důkladně vyschne.
Pokud zůstane i po několika hodinách vlký, znamená to, že obsahuje hydroskopické látky, ať už z neodborné výroby, nebo je jimi distributor nešikovně naředil. Z výroby může pervitin nejčastěji obsahovat zbytky HCL, tedy "solnice", kyseliny chlorovodíkové, ta by však (s výjimkou naprosto chemicky čisté PA kyseliny) zbarvila látku dožluta. Pravděpodobnější je, že může obsahovat louh, NAOH, hydroxid sodný, který dokáže absorvovat vodí páry obsažené ve vzduchu, sám o sobě je ještě nebezpečnější, agresivnější látkou, než kyselina na opačné straně PH stupnice.
Pokud vaše "matro" na papíře rychle, nejpozději však v horizontu hodin úplně nedoschne, doporučuji Vám spláchnout ho do záchodu a i pokud se bude jevit "optimálně", buďte velmi opatrný, ať už budete drogu kouřit, nebo ji vypijete rozpuštěnou ve vodě.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.