Vzhled
Anonym
Dobrý den,
Rok jsem byl uživatelem pervitinu v první půlroce to bylo třeba Jendou za měsíc a jen velmi malé množství což mi se vzhledem nic neudělalo ale druhý půl rok jsem bral v průměru ob víkend a větší dávky což mi zničilo obličej jsem takový potrhany a pleť je vybledlá taková suchá
Tak bych se chtěl zeptal jestli odstín pleti zase vrátí jako dřív nebo je to daň na drogy a už do konce života bude taková vybledlá
Už jsem dva a půl měsíce čistý a žiju úplně jiný život mám pestrý jídelníček a spousty vitamínů ale pleť je stále jiné jak před rokem

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Anonyme,
děkujeme za dotaz.
Nejprve bych Vám chtěla pogratulovat k rozhodnutí abstinovat. Je super, že dodržujete zásady zdravého životního stylu, to je skvělá cesta.
Co se týče Vaší pleti, musíte dát tělu čas, aby se vypořádalo s následky Vašeho užívání. Je důležiité mít trpělivost a vytrvat. Každý člověk je jedinečný a tak nejsme schopni říct, jak dlouho přesně bude trvat, než se Vám vrátí Vaše pleť do normálu.
S udržováním abstinence budete určitě pozorovat, jak se pleť pomalu zlepšuja a i Vy se budete cítit lépe a lépe.
Držím palce ať se dále daří jako doposud.
Markéta