Benzodiazepiny a řízení 2
Bedřich
Myslím že jsme se nepochopili v minulé odpovědi jste se mnou mluvil/a jako kdybych jezdil zdrogovaný a podobně ale tak to není jsem velice zofpovědný ohledně řízení proto jsem se tady i ptal ale nedostalo se mi kloudné odpovědi jen chování jako bych ohrožoval provoz na silnici a kontakt na právní poradenství 😂 je vidět že jste banda amatérů co jenom cucá technické informace z internetu. když jeden den budu mít psychické problémy přijde mi hloupost ještě týden poté neřídit když ty benzodiazepiny v mé krvii/ moči prokazatelně nejsou aktivní a řídil jsem střízlivý navíc léky mám předepsané a když jsem byl na kontrole skrz řidičský průkaz bylo mi řečeno jenom abych neřídil pod vlivem těch prášků což nedělám nedává potom smysl abych mohl mít problémy když mi někdo nedá přednost a naboří do mě děkuji za nic myslel jsem že se doberu profesionalního názoru né osočovàní z trestného činu a kontaktu na právníka 😂😂😂

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím,
asi jsme se skutečně špatně pochopili. Netuším, jak jste se dostal k tomu, za koho Vás považuji, nebo ne, pro nás jste člověk, který se ptá, proto děkujeme za důvěru. Sděloval jsem jen relevantní informace a přidal kontakty na odborníky právnických oborů, které s dotazem souvisely, by jste dostal konpletní odpověď.
Moralizovat, škatulkovat,někoho soudit, natož osočovat, je nám cizí a v oboru pracujeme mnoho let.
Soud na základě znaleckých posudků a podle ukazatelů výsledku testů v případě dopravní nehody vždy vyhodnocuje, zda měla v inkriminované době zachycená látka na řízení vliv, či n. Pravdou je, že pokud by vyhodnotil, že jste v době nehody řídil pod vlivem benzodiazepinů, šly by právní odpovědnost a trestní postih za Vámi, tak to prostě je, nic ve zlém, bez ohledu na to, že je užíváte, jako lék předepsaný lékařem.
Amrit Sen.