Pervitin a řidičák
Nicky
Dobrý den, v pátek jsem měla 0,25g pervitu k veceru v baru. A v pondělí odpoledne jsem s policií jela na krav myslíte si že přijdu o papíry? Nečekala jsem že vlastně po skoro třech dnech bych mela něco v sobě... dojezdem jsem prošla.. najedla jsem se i vyspala... pro mě přijít o řidičák znamená uviznout ve svém bydlišti, nemoc jezdit do práce k lékařům a za rodinou. Nikdy jsem neměla žádné problémy. Jen Teda mám asi problém s tímto. Dneska si mám vyzvednout dopis s vysledkami po třech čtyřech měsících jsem ve stresu a na antidepresivech abych se nesložila a neskončila na psychiatrii. Děkuji s pozdravem krásného dne

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Nicky,
je velmi nepravděpodobné, že byste po 2 dnech od užití byla ještě pod vlivem. Nicméně pravda je, že odbourávání drog nějakou dobu trvá. U pervitinu se v závislosti na dávce, kvalitě drogy, ale třeba také individuálním metabolismu a užívaných lécích, hovoří o možné positivitě v řádu hodin až desítek hodin. Umím si představit, že výsledky reaktivního testu, který vám nejspíš dělala policie při kontrole (?), mohly být ovlivněné třeba i užívanými antidepresivy. Ale to už hodně spekuluji.
Jelikož jste dotaz psala před pár dny, nejspíš už jste si dopis s výsledky vyzvedla. Budu ráda, když napíšete, jak výsledek dopadl.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Gabriela Minařík.