Popprs
Mio
Dobrý den před dvěma týdny jsem inhaloval poppers , udělala se my vyrážka má stejně na pravé i na levé straně ve velikosti dlaně dost to svedelo dal jsem na to krém na ekzéme za týden to přestalo svědět , uplynuly cca 2 týdny , použil jsem znova poppers a
Udělalo se mi to na zase na stejně na podpaždí práva levá strana a na stehne práva levá strana , myslíte ze to bude s poppers ? Nevím to jistě prosím o pomoc

Odpověděl: Amrit Sen
Mio, zdravím Vás,
díky za důvěru. Takto na dálku těžko říci, může jí o alergickou, nebo jinou reakci, ať už na Poppers, nebo na něco jiného.
V každém případě bude výhodné vzít co se Vám děje, jako varovnou zprávu organizmu, že něco není v pořádku, a že Poppers pro Vás nemusí být tím pravým ořechovým.
Rizik spojených s inhalací syntetických těkavých látek a organických rozpouštědel, či ředidel, je samozřejmě mnohem více, čtěte pečlivě:
https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/tekave-latky/
Jediný, kdo Vám může říci, co se Vám dělo, nebo děje, je lékař, pokd Vás vyšetří a Vy vyložíte karty na stůl.
Stačí takto? Kdybyste se ještě potřeboval doptat, kdykoli napište.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
krásné léto, Amrit Sen.