Po přechodu na nitrožilní aplikace
Nevímkdo
Jsem včas vidět výrazné změny chování a ztráty sebeovládání a zábranu vůči ostatním lidem svým blízkým Jsem byl schopný po nápadů myslet na sex s nimi Našel jsem vyhledávat rodinný p videa a největším video které mě zajímají je otec a dcera nejlépe vedle spící manželky a mámy Moje ex přítelkyně jednoho dne řekla že byla používaná dědou a otčímem po příchodu ze záchodu a příletu půl gramů pervitinu My jsme si na to začali hrát a a jednoho dne ukázala viděla fotku svého nevlastního tátu jak to Já ho zezadu postupem času jsme byli tak zvrhlý to jsme si to začali rozdávat i s některými členy rodiny po silvestru brácha který měl tak 25 cm pero moji přítelkyni tak zrušila že za chvíli vypnula na ghb počasí se napít vysprchovat ale brácha jsi tam furt Křečovice a snažil bydlení agresivní když se do ní udělal Šel jsem v trošku probrat Já jsem se hned po něm

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte pochyby o tom, jestli zde popisujete skutečný příběh, nebo ventilujete fantazii, ať už pod vlivem, nebo ne. Pravdou je, že se u lidí, užívajících psychostimulanty, především pervitin, setkáváme s příběhy, které nezapadají do obecných standardů, včetně sexuálních.
Pervitin dokáže nastartovat, nebo rozvinout a prohloubit psychické poruchy, nemoci, stejně, jako nejrůznější skryté touhy, také bořit zábrany a některé bariéry, iniciovat a podporovat jejich realizaci.
Váš dotaz není srozumitelný, možná by pomohlo ho po sobě přečíst a upravit do kultivovanější formy, navíc, na nic se neptáte, nevím tedy, na co konkrétně mám odpovědět. Tuším jen, že nejste se svým životem spokojený a znepokojují Vás nestandardní touhy, možná praktiky, které provozujete.
Nemyslím si, že by Váš "přechod" na injekční užívání mohl způsobit, nebo nastartovat Vaše současné prožívání erotiky, znal jste je nejspíš už před tím, mohl je však významně umocnit.
Pervitin a jeho užívání dokáže ničit vztahy, obrušuje city a dusí lásku, tedy nejvzácnější hodnoty, které máme k dispozici. Život bez nich je smutnou, pustou a trýznivou pouští, ve které však nemusíte uvíznout.
V každém případě Vám doporučuji dát si od drog na co nejdelší dobu pauzu a zvážit další životní kroky.
Zároveň vyhledat odbornou podporu a pomoc, otevřeně o tom promluvit s odborníkem, ať už s pracovníkem některé z bezplatných služeb pro lidi, kteří užívají návykové látky, nejlépe psychiatrem - adiktologem, případně se sexuologem dříve, než nastanou další problémy a potíže. O soukromí se bát nemusíte, nikdo další se o tématech rozhovoru nedozví a poradenství můžete využít i anonymně, není nad osobní pohovor.
Při té příležitosti se v některých zařízeních můžete rovnou bezplatně otestovat na HIV, žloutenky a syfilis, výsledek budete znát do 30 minut, zároveň Vám doporučuji se po 3 měsících, což je zhruba inkubační doba zmíněných nemocí, otestovat znovu a seznámit se s HR - pravidly snižování rizik, včetně přenosu nakažlivých nemocí a při sexu používat kondom. Kvalitní kondomy dostanete zdarma v každém kontaktním centru pro lidi, kteří užívají návykové látky a od pracovníků spádových terénních programů, kteří rovněž bezplatně testují.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na diskrétní bezplatné odborníky obratem pošleme a bude-li to Vaším přáním, naši komunikaci na webu poradny nezveřejníme.
Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Psychostimulanty, pervitin:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Drogy, pervitin, chemsex:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/2/191/mene-zname-kousky-chlamydie-a-genitalni-opar.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
https://www.aplp.cz/chemsex-jako-sexualizovane-uzivani-navykovych-latek/
https://esquire.cz/stories/chemsex-sex-na-drogach-jako-nebezpecna-zavislost/
Drogy a nemoci:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
Závislost je bezedná propast a čekat s odrazem na dopad je ztráta času. Jsme v dlouhodobém kontaktu s mnoha lidmi, kteří prošli peklem a díky podpoře odborníků a lidí s podobnými příběhy se dokázali uzdravit. Žijí spokojeně v prosperujících vztazích a dobrou zprávou je, že jich stále přibývá.
Kdybyste se potřeboval ještě na něco doptat, kdykoli napište, pozdrav a poděkování nikdy neuškodí.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe i ostatní opatrný,
Amrit Sen.