Marihuana a mononukleoza
anonym
Dobrý den,
byl jsem zhruba před 6 týdny jsem byl diagnostikován mononukleozou, průběh jsem měl pohodový, dodržoval jsem dietu a klidový režim, žádné špatné fyzické stavy, jen jsem byl doma nějakou dobu. Před dnem jsem byl na testování a ve výsledcích bylo že mám játra úplně zdravé. Chtěl bych se zeptat, protože jsem "hulič" jestli mám ještě nějakou dobu čekat na použití thc či cbd a jestli jo, jaká je minimální doporučená doba.
Děkuji :)

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Anonyme,
děkujeme za dotaz.
Ideální by samozřejmě bylo, abyste již neužíval vůbec, pokud ale tyto plány s abstinováním nemáte, tak se obecně doporučuje vyčkat s dalším užíváním alespoň pár týdnů, neexistuje žádná přesně určená doba. Mononukleóza je pro tělo náročná, a proto by bylo ideální dát si dostatek času na rekonvalescenci.
Kdybyste se rozhodl, že už Vám užívání THC spíš překáží, než něco dává nebo jste se rozhodl zjistit, jak na tom vlastně teď s THC jste, můžete zkusit tento program https://koncimshulenim.cz/.
Pokud budete potřebovat ještě něco doplnit, tak se klidně ozvěte.
Mějte se dobře a hodně zdraví.
Markéta