Ketamin
Ja
Dobrý den jak poznám že mi někdo do pití hodil ketamin? Druhy Den jsem se vzbudila a nic jsem si nepamatovala ani jak jsem se dostala domů a mám nějaký zvláštní pocit že jsem domů nešla sama a vlastně celkově z toho večeru mám úplné okno a strašně mě ráno bolela hlava, jelikoz jsem se musela nekde uhodit a celý den jsem musela prospat protože jsem nebyla schopná se hýbat. Dekuji

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Ja,
díky za Váš dotaz.
Pocit a Vaši situaci, kterou popisujete, musí být velmi nepříjemný. Bohužel podle toho, jak situaci popisujete, nejsme schopni přesně určit, zda by se mohlo jednat o ketamin nebo jinou drogu.
To, zda Vám někdo dal ketamin do pití lze zjistit pouze testem např. https://www.kryptonit-kratom.cz/produkt/ketamine-test-dope-or-nope-drogovy-test/ nebo lékařským vyšetření z krve. Přítomnost ketaminu po jednorázovém užití je cca 1-5 dnů (v moči i v krvi) ale jedná se o velmi individuální záležitost a závisí na okolnosti celé události.
Jako fajn pomůcka na to, abyste si ověřila, že je Vaše pití bezpečné mi přijde např. tento náramek https://www.klidnesiuzivam.cz/ostatni-2/xantus-naramek-na-testovani-drog-2ks/ kolikrát je totiž problém v tom, že si ani nevšimnete toho, že by Vám do pití někdo něco dal.
Pokud budete potřebovat, klidně se ještě ozvěte.
Markéta