Dojezd?
AM
Dobrý den, byla jsem pátek až neděle na festivalu. Za tyto 3 dny jsem užila cca 1g kokainu a 1,5g mdma v krystalické podobě (nasálně,v pití a nebo v zelatinovych kapslích).
Teď to jsou 4 dny co se z tohoto šíleného víkendu dostávám a přijde mi že se stále necítím úplně fit. Mám stále pocit že mi tloukne srdce a cítím takový vnitřní neklid jak třeba při stresu, jsem taková roztekaná, velmi špatně se to co cítím popisuje. Zajímá mě jestli je to součást dojezdu vzhledem k množství. Za celý festival jsem měla 2 piva a jinak jsem doplňovala tekutiny vodou, užívala vitamíny a spánek byl za 3 dny 8 hodin
Častý uživatel nejsem toto byla velmi výjimečná situace. Teď jste užívám elektrolyty na doplnění. Budu ráda za jakoukoliv radu a děkuji za vaši práci. S pozdravem AM. 21 let.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, AM,
díky za Váš dotaz. Jak sama píšete, byl to šílený víkend, kdy Vaše tělo dostalo zdá se dost zabrat. Kombinace látek, nedostatek spánku a odpočinku, zřejmě málo nebo žádné živiny v podobě stravy. Píšete také, že nejste častým uživatelem, že šlo o výjimečnou situaci. To vše by tedy nahrávalo opravdu tomu, že jde o následky zapamatování se z této jízdy.
Pevně věřím, že se již, s ohledem na to, že je Váš dotaz již z minulého týdne, cítíte lépe. Pokud by tomu tak nebylo a Vaše potíže přetrvávaly, doporučila bych Vám obrátit se na nejbližší adiktologickou ambulanci a Váš stav zde probrat. Ambulance k nalezení zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/.
Zde pár tipů na to, co by mohlo případně pomoci a také čeho se vyvarovat do budoucna: nekombinujte nikdy návykové látky, nikdy nevíte, co s Vámi konkrétní koktejl látek udělá. Může dojít k znásobení účinku, k zátěži pro organismus, kterou již neunese a dojde k celkovému kolabsu. Vždy otestujte menší množství látky a "nedokrmujte se" v krátkých intervalech. Snažte se dodržovat pitný režim, ale i odpočívat, v pravidelných intervalech třeba něco malého sníst. Na zklidnění doporučujeme bylinky, jako je meduňka, kozlík lékařský, třezalka. Tělo si potřebuje odpočinout, je dobré mu dát čas a každopádně si dát pokud možno na co nejdelší dobu "voraz"  od návykových látek.
Stačí Vám má odpověď takto? Pokud bychom Vám mohli být ještě nějak nápomoci, určitě napište.
Mějte se fajn a buďte na sebe prosím opatrná!
Zdraví Andula N.