Manžel alkoholik
Mamina
Dobrý den,už delší dobu manžel pije hodně schovává si alkohol na dvoře pije i v práci,došlo to tak daleko že doma nedělá věd nic,peníze které vydělá propijí vrací se verer by až jde dcera spát komunikace vůbec žádná když se mu něco nelíbí je agresivní a chce mi rozbít hlavu i v určitých situacích je na dceru zly doma i se o vše starám sama už je toho moc a je to jeho slibování lhaní a agrese příliš léčit se nechce už nevím jak dal

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
jste ve velmi složité situaci. Manžel si pravděpodobně myslí, že žádný problém nemá a Vy jste v patové situaci.
Pokud Vás manžel ohrožuje, můžete volat policii. Jinak bych Vám doporučila spolupráci buď s naší Poradnou pro rodinu SANANIM, pokud jste z Prahy a okolí, kde bychom mohli v klidu probrat, co byste potřebovala nebo si můžete na www.drogy-info.cz najít dle místa bydliště adiktologickou poradnu, kde také pracují s blízkými uživatelů.
Kontakt na naši Poradnu: 739 268 527 nebo 284 824 234 kde se můžete objednat, více info zde: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Za Poradnu, Dana Pěčová