GBL
Nicholas
Dobrý den,
jsem 6let závislí na GBL- y-butyrolakton (každé 2hodiny) a chci s tím přestat, ale je tam vysoké nebezpečí deliria tremens a smrti při náhlém vysazení. Tak bych se chtěl informovat kam můžu nastoupit když s tím přestanu a začnu mít příznaky deliria.
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Nicholasi,
Děkujeme za Váš dotaz.
Je dobře, že jste se rozhodl s užíváním GBL přestat. Je ale nutné, abyste celý proces vysazení provedl co možná nejbezpečněji.
Co to znamená? Rozhodně se NEPOKOUŠEJTE o vysazení ze dne na den. Při náhlém vysazení této látky můžete mít velmi vážné abstinenční příznaky, které mohou být až život ohrožující.
Doporučila bych Vám, vyhledat nejbližší detoxifikační oddělení (detox) , kde budete celý proces vysazování v bezpečí a pod dohledem lékařů. Zde přikládám odkaz: https://www.drogy.net/databaze-kontaktu/. Určitě by stálo za to, zkusit se domluvit na navazující léčbě závislosti, vzhledem k době Vašeho užívání a pro zajištění co možná nejideálnějšího vstupu do abstinence.
Psal jste, že jste z okolí Brna - zde je tedy kontakt na detoxifikační oddělení v Brně, zde přikládám kontakty na oddělení:
Brno - Černovice, Psychiatrická léčebna
DetoxifikaceHúskova 2, Brno, 618 32Tel.: 548 123 339
Brno, Psychiatrická klinika
Fakultní nemocnice Brno
DetoxifikaceJihlavská 20, Brno, 635 00Tel.: 532 232 302
Havlíčkův Brod, Primariát 1 návykové nemoci při Psychatrické nemocnici Havlíčkův Brod
DetoxifikaceRozkošská 2322, Havlíčkův Brod, 580 23
Tel.: 569 478 170
Budu Vám držet moc palce, ať se vše podaří sjednat co nejrychleji.
Buďte na sebe opatrný.
Markéta