Ketamin a antibiotika
Segy
Dobrý den, mám dotaz. Nevíte jestli ketamin a antibiotika mají nějaké kontraindikace? Chystám se na jednu akci s kamarády a bude se tam užívat ketamin. Antibiotika už budu mít v té
době skoro dobrané, den po akci je doberu, jsem už celkem zdráv, jen je chci dobrat ať to dolecim.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Segy,
díky za dotaz. Doporučila bych Vám odložit užití ketaminu či jakékoliv psychoaktivní látky na pozdější dobu, kdy budete zdráv a lépe si to užijetePokud berete antibiotika, tak je máte jistě z nějakého důvodu předepsané - tedy máte nějaké zdravotní potíže. Váš organismus má sám o sobě, co dělat s vypořádáním se s infekcí a užití ketaminu by ho zatížilo ještě více. Rizika jsou tam, jak zdravotní- zatížení funkce jater a ledvin, hyperventilační či tlakové obtíže, kdy může dojít ke kolapsovému stavu. Tak i může dojít k dekompenzaci psychického stavu. A to vše bez ohledu na množství užité látky tzn. i při malém množství se vystavujete riziku.
Přeji Vám jen dobré, buďte na sebe opatrný.
HS