Trittico, LSD a záchvat
CBZWK
Zdravím,
delší dobu užívám Trittico 75 mg/den pro zmírnění úzkosti v kontaktu s lidmi a na zlepšení spánku, občasně užívám LSD. Běžně se mi stává, že se po užití LSD začnu třepat, nebo spíš mám potřebu se třepat. Naposledy jsem měl vyšší dávku LSD a nejprve jsem se jakoby začal dusit (hodně jsem dýchal, ale jako bych se u toho nenadechoval) celé tělo mi brnělo a chvíli jsem nemohl skoro nic dělat, jen jsem takhle lapal po dechu a bylo mi hodně nepříjemně, zároveň na omdlení. Samotný nepříjemný stav trval asi 20 minut a předcházela mu asi půlhodina, kdy jsem klidně ležel a jen jsem měl potřebu se hodně nadechnout a nešlo to. Nevíte, co se to mohlo stát a je-li to nebezpečné?

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den CBZWK,
díky za Váš dotaz. Na každého působí psychoaktivní látky individuálně a lze jen nesnadno odhadnout jejich účinek a míru nebezpečnosti při kombinaci s antidepresivy - Tritticem. Také je hlavně nejasné, co daná droga obsahuje, proto kombinace není bez rizika. Příčinou může být samotná látka, když píšete o běžných účincích na Vás, ale může být příčina v aktuálních obtížích zdravotních. Neznám Váš zdravotní stav, možné chronické obtíže. Možná bych zvážila vyšetření neurologické příp. na plicním. Pokud se Vám tyto obtíže nestávají za normálního stavu ( bez užití LSD) by bylo vhodné se užívání vzdát a nevystavovat se tak riziku ohrožení na zdraví nebo i životě.
Za Drogovou poradnu
HS