Skudexa
jata813
Dobrý den, jsem po operaci a 1 měsíc užívám skudexu 1-0-1. Po měsíci jsem zcela vysadila a dostavily se abstinenční stavy, jako prosím hodně špatné. Tak jsem si zase vzala ráno aspoň půl tabletky, ale prosím 🙏 o radu, jak se zbavit toho Tramadalu z těla, bez takových stavů.
Pěkně děkuji za odpověď 😊

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Jato,
děkujeme za dotaz. Bohužel takto na dálku nejsme schopni posoudit závažnost situace s ohledem na neznalost Vašeho současného stavu a ani zdravotní anamnézy. Bylo by vhodné zkontaktovat lékaře, který Vám medikaci předepsal nebo některou ze zdravotnických či z adiktologických služeb, aby stav zhodnotili a mohli stav průběžně monitorovat. Někdy lze vysadit léky za ambulantních podmínek, v některých případech je potřeba hospitalizace.
Je bezpečnější se obrátit na odbornou pomoc a mít i možnost sdílet své prožívání okolo toho a nebýt na to sama. Pokud byste potřebovala kontakt na nějaké zařízení, napište okres místa bydliště.
Držím palce, ať to zvládáte co nejlépe
HS