Zpráva
Krocan
Dobrý den. Chtěla jsem jen napsat,že 13.6.2023 to byl rok co jsem přestala s pervitinem Nespím na vavřínech pracuji na sobě dál a je mi nesmírně dobře. Je na mě spolehnutí i v práci, nemusím se ohlížet na to zda seženu nebo neseženu perník.Chodím cvičit, jezdím za kamarádkou, na procházky se psy.Začátky ale byly dost těžké jen jsem si snažila namlouvat ,že je to dobrý. Teprve teď vidím jak to má vypadat když je to skutečně dobrý.Děkuji Vám za spolupráci pomohli jste mě Vždy jste mi odepsali.Měla jsem pocit ,že na to nejsem sama.Radili jste mi co dál.V drogách jsem s krátkými přestávkami motala 20.let.Takhle dlouho jsem to nikdy nevydržela.Teď už vím že se nechci k ničemu takovému nikdy vracet.Dalo to hrozně práce se očistit a bylo by mi líto to všechno zahodit.Snad jsem dostala rozum.Moc Vás zdravím a děkuji. Krocan

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
a děkuju za takovou krásnou zprávu. Vím, že jsme spolu komunikovaly několikrát v minulosti, stejně tak jste byla v kontaktu i s dalšími kolegy (Amrit Sen, Markéta Kordová) a každého z nás těší, že se někomu (možná i trochu díky naší práci) daří! Díky, že dáváte vědět!
A další věc: Moc vám k té roční abstinenci gratuluju! Ráda čtu, že je to pro vás něco cenného i po tom roce ... byť už to asi zdaleka není to jediné, co vás těší a dobíjí, že? Píšete, že máte kamarádku, psy, se kterými chodíte na procházky, cvičíte, máte práci a je na vás spoleh. To je paráda!
Píšete, že za sebou máte hodně let braní. A že teď je to vlastně snad ta nejdelší doba bez pervitinu po všech těch letech. Máte být na co pyšná! Je neuvěřitelné, že jste se za těch několik měsíců dostala tak daleko, že už to nechcete měnit, nechcete přijít o to, co jste za ten rok dokázala.
Vím, že jsme vám už několikrát v minulosti nabízeli kontakty na poradny a jiná místa, kam byste si mohla zajít o svojí minulosti popovídat. Nebudu se proto opakovat. Možná jste z těch, kteří potřebují svůj prostor a svůj způsob, jak se s drogami vypořádat. A kdo ví, třeba jednou přijde moment, kdy se budete chtít podělit o svůj příběh s někým dalším. Kdyby ano, kontakty máte, nebo napište.
Držím palce, přeju vše dobré a budu ráda, když se ozvete, jak se daří, nebo se ozvete, kdyby se cokoli dělo.
Krásný začátek léta přeje,
Gabriela Minařík.