Darování vajíček
Markéta azurová
Dobrý den,
Už asi 6 měsíců užívám pervitin nitrožilně samozřejmě je mi to dost trapné a zkouším s tím přestat, ale problém je ten, že minulý rok jsem darovala vajíčka všechno dopadlo dobře a teď mám jít N darování zase ovšem mám strach, protože mám jít na celkové testy a mám obavu aby se nezjistili, že beru pervitin. Jaká je prosím vás pravděpodobnost že to tam zjistí?? Užívám každý den minimálně 1x Mockrát děkuji za váš názor.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Markéto,
děkujeme za dotaz. Pokud budou součástí celkových testů i toxikologické testy, tak se tam samozřejmě Vaše užívání pervitinu objeví. Předpokládám, že v zajištění bezpečnosti to testují. Pervitin je prokazatelný  detekcí z moči přibližně 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání. Při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne. Detekcí z krve 1 - 3 dny.
Zvažte plně zodpovědně, zda je v pořádku v této situaci darovat vajíčka. Nevím, jak je to právně postižitelné, ale hlavně je to na hranici etické.
Pokud budete potřebovat doplnit nějaké informace, napište nám opět.
Za Drogovou poradnu
HS