Pervitin
Jirka
Dobrý den ,
Asi 5 sem měl pervitin za život občas jsem si dal kokain 4-5 do roka .Poslední dobou se sleduji byl jsem na ct mozku kde nález byl normě .Pokud by byl poškozeny mozek z toho poznali by to ?

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Jirko,
díky za Váš dotaz. Odpovídala jsem na podobný, týkající se THC. Důvěřovala bych v tomto případě lékařům, my bohužel v rámci poradny nejsme vůbec schopni a ani kvalifikováni k tomu, Vám na Váš dotaz dost dobře odpovědět.
Píšete, že se poslední dobou pozorujete, zřejmě se tedy necítíte dobře a hledáte řešení. Zdá se, že fyzické potíže se daří prozatím vyloučit. Proto by, vzhledem k tomu, že zmiňujete experimenty s návykovými látkami, bylo fajn se obrátit na adiktologické služby. V týmu mají mimo jiné terapeuty a psychiatry, se kterými lze zcela otevřeně mluvit o tom, co se děje a s čím si dané problémy spojujete.
Pokud nevíte, kde se nejbližší adiktologická služba nachází, zkuste se podívat do Mapy pomoci zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/ a zadat například adiktologickou ambulanci.
Držím palce, ať brzy přijdete na kloub tomu, co stojí za Vašimi problémy.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná