Marihuana
Alfons xxxxxxxxx
Dobrý den. Jmenuji se Alfons xxxxxxxx 😉 a jsem pravidelný uživatel marihuany už 10roku .. teď už nekouřím 11 dní a chci přestat... Jen se chci zeptat za měsíc my vrací řidičský průkaz.. o který sem přišel skrs marihuanu za jak dlouho se ta látka THC odbourá s těla a z krve a z potu když budu jezdit abych měl klidnou hlavu že při běžné kontrole nenaližu trávu...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, snažíme se zachovávat anonymitu všem pisatelům.
Orientační údaje, zde:
detekce THC moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce THC krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce THC sliny = jako u krve
Doporučuji zakoupit na svoje náklady (cca po 3 týdnech abstinence) test z moči a sám se otestovat, ať víte, jak si vedete. Pokud bude test pozitivní, po cca týdnu test opakovat, do té doby, něž bude negativní.
Stačí to takto?
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová