LSD a anestézie
Helloooo
Co by se stalo kdybych si vzala lsd cca 150 mg 4 dny před operaci pod celkovou anesthezii. Zároveň mám přiznat užití mdma měsíc před operaci?

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Heloooo,
Děkujeme za dotaz.
Před každou operací je žádoucí a řekla bych nezbytné, aby pacient informoval anesteziologa ( lékaře, který pacienta uspává) o VŠECH užívaných látkách. Tedy i o drogách.
Co se týče LSD - je to látka, která ovlivňuje centrální nervový systém a je tu možné riziko reakce s anestezií ( tedy s podávanými léky pro uspání k operaci).
Reakce anestetik a MDMA - nejvyšší riziko bych viděla v tom, že MDMA může mít vliv na srdeční frekvenci a nebo tlak.  Záleží samozřejmě na frekvenci užívání, množství, metabolismu člověka, jeho celkovém stavu.. Riziko vzniku komplikací ale stále být může.
Pokud se tedy ptáte, zda může užívání těchto látek operaci ovlivnit, tak ano. Přiznejte tedy lékaři vše co jste doposud užívala.
Držím palce, ať vše dobře dopadne.
Markéta