Sestra
Xena
Prosím potřebuji snížit dávky tramadolu, mám toleranci na všechny opiaty, moc mě láká ta euforie, ale trápím se pro to, chci žít normálně, tohle není život

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Xeno,
obtížné touto cestou s minimem informací doporučovat nějaké kroky bez rizik. Zřejmě bych Vám doporučila řešit to přímo s odborným zařízením. Zvažovala byste detoxifikaci a pak následně ambulantní nebo rezidentní léčbu? Opravdu nevím, do jak velké míry máte rozvinout svou závislost, zda už za sebou máte nějaké léčebné pokusy apod. Vzhledem ke skryté poznámce máte obavy asi někam dorazit, ale obávám se, že v tuto fázi asi už opravdu bude nutné nechat si pomoci a vyjít z anonymity. Nejste první a ani poslední, která to řeší.
Můžete ozvat do naší specializované psychiatrické ambulance CADAS SANANIM na tel. 603 831 815 nebo přijít osobně na skupinu pro zájemce o substituci- koná se každý čtvrtek od 13 hod. (není potřeba se objednávat), kde bychom Vám mohly dát kontakty a informace o možnostech léčby.
Zde je případně odkaz na naše stránky https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/cadas/
Za Drogovou poradnu zdraví
HS