testy krve
Bart
dobrý den, rád bych se zeptal po jak dlouhé době po užití je v krvi ještě možné zjistit stopy pervitinu nebo kokainu když si chci nechat udělat testy krve v laboratoři jako samoplátce a rád bych je měl negativní děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Barte,
děkujeme za dotaz. Přítomnost pervitinu nebo kokainu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích.
Co se týká prokazatelnosti, tak u pervitinu se uvádí přibližně u detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne a detekce z krve 1 - 3 dny.
Kokain - detekce z moči do 12 - 24 h - detekce z krve do 24 hodin, ale může to být dost individuální. Berte tyto údaje za orientační.
Postačuje tato odpověď?
Za Drogovou poradnu
HS