Joint
Aleexio
Dobrý den ,
Jak sem minule psal popotahl jsem jointu byl sem vyšetřen Motole +plus ct hlavy krev podle nich všechno pořádku .Myslíte kdyby třeba špatně okyslicil mozek viděli by to tam po těch dnech ? Porad se cítim špatně

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Aleexio,
to je moc fajn, že jste navštívil lékaře a vyloučily se možné zdravotní obtíže. Pokud jste jim sdělil, co Vás trápí, pevně věřím, že se jim na základě daných vyšetření podařilo vyloučit komplikace, které připadaly dle Vašeho popisu v úvahu.
Jak jsem zmiňovala v předchozím příspěvku, svou velmi důležitou roli zde mohla sehrát psychika. Proto bych Vám znovu doporučila vyhledat nejbližší adiktologickou poradnu. Fyzické potíže jsou zdá se vyloučeny, teď by možná bylo fajn se podívat na to, jestli si marihuana nějak nepříjemně nepohrála s Vaší psychikou.
Koukněte do Mapy pomoci: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/ a vyhledat nejbližší aidktologickou poradnu. V týmu bývají adiktologové, terapeuti, psychiatři, se kterými lze zcela otevřeně mluvit o tom, jaké následky po užití THC pociťujete.
Držím palce, ať se Váš stav brzy podaří upravit!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná