Dokror
Honza
Dobrý den, udělala se mi boule na krku, rameni a za uchem.. chci si jít vyšetřit k doktorovi jestli to není nádor nebo tak něco. Co se na takovém vyšetření dělá? Nebudou mi chtít vzít krev a budou moc z této krve vidět např marihuanu?

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Honzo,
děkujeme za Váš dotaz.
Je dobře, že se k lékaři chystáte. Důvodem vzniku boulí na těchto místech může být hned několik. Doporučila bych Vám navštívit Vašeho praktického lékaře, který rozhodne o případném dalším postupu. Jaké vyšetření Vás čeká , Vám ale bohužel neřeknu. Odhadovat od obrazovky počítače by nemělo smysl.
Co se týče krevních odběrů. Běžně se při klasickém vyšetření krve nezjišťuje přítomnost návykových látek, kam patří i marihuana. Každopádně bych Vám doporučila, pokud marihuanu užíváte, abyste o tom svého lékaře informoval. Lékař by měl vědět Vaši kompletní anamnézu, včetně užívaných látek.
Pokud budete potřebovat, klidně se ještě ozvěte.
Držím palce ať problémy brzo odezní.
Markéta