emko a dojezd
sanaxeurus
Dobrý den, před dvěma dny jsem doma užil candyflip(emko a lsd). Už v ten večer jsem měl vysokou teplotu a přes noc brutální pocení a probouzení se. Kdyby to trvalo den tak v pohodě ale už je to skoro třetí den a mám horečky a bolí mě v krku.. nevíte někdo jestli je to v pořádku, popřípadě co mám dělat? (nikdy jsem to neměl takhle moc, proto píšu) :)))

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím uvedených drog, nebo zda se jedná například o nějaké běžné onemocnění (angína, chřipka, viróza...). Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Možná může mít konzumace vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měl, i kdybyste nic neužil, těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Přeji, ať je Vám brzy lépe!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová