Ztvrdla krev? Cerveny hnis?
Libor xxxxxx
Dobry den 15 let pervitin..Chci se prosim zeptat a treba poradit cos stim.. Na obliceji na tvarich a na spancich. Od spanku ke tvari.. mam nejspis obrovskou infekci pod kuzi..ale nedelaj se mi pupinky nechce to jit ven a nehoji se to samopod vrstou kuzi na obleceji..Jeto velice neprijemne.. je to jakoby ztvrdla krev.. zkousel sem to cistit sam.nejde to vylecit to se musi vytrhnout to spatny a kuzi se ulevilo a skoro hnedka se zahojila..:) jde o to ze to palii to "akne"..( infekce..) spatna krev, srazena krev .. trham si doslova to spatne maso z obliceje... Brozne to pali a stiipe.. a moc se tomu nechce z obliceje. ') musim opravdu ubehnout 10km prvne.. pak jit nejlepe do sauny.. a dat si pulcaka vodky.. a oak do jde lepe ven z obliceje. Rozjemni se to jakoby..a seskupi dohro sdy.. je to orovska bolest to vytrhnout z obliceje.. ma to vic vrstev. A dost to zapacha.nekdy me.to prislo jako vyvar nebo cibule takovy zapach.. nevim co to je. kazdopadne kdyz to vytrhnu tu nemoc tak se pokozka hnedka krasne zahoji... Jsou stoho cerne stroupky ktere priserne paaliii a ood nim je pak jeste nekdy zluty.. nekdy cerveny hnis.. nebo krev ztvrdla .nekdy jakoby kousek kuze vyleze z tho mista. Ke konci kdyz to dorazim uplne vidim krasnouu plet.. hned se pokozka leci po vytrhnuti... Samozdrejme teosku zcervena. Nebo boli po tom zakroku ale kazdopadne uleva. Je mozny ze me to napadlo nervovy system nebo nejaky cevy zilky..protoe kdyz to ze sebe dostavam pryc je to obrovskka bolest...obcas mi prijde ze se mi meni videni.. nebo sluch.. kdyz to jede ze me pryc . Co to muze byt ? :D :/ (((..... Diky. .

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Libore,
díky za Váš dotaz.
Věřím, že obtíže, které řešíte jsou velmi nepříjemné a chápu Vaše obavy. Dlouholeté užívání pervitinu často způsobuje (kromě jiného) i kožní problémy. Určitě nic neškrábejte a cíleně nemačkejte - mohl byste tím vytvořit nehojící se otevřenou ránu a potíže byste ještě zhoršil.
Každopádně, poradenství po internetu má své limity a nikdo takto není přesně schopen určit, o jaké kožní problémy/infekci se jedná.
Nejlepší by bylo navštívit kožní ambulanci ve Vašem okolí. Pokud se návštěvy lékaře obáváte, můžete zkusit navštívit nejbližší kontaktní centrum zde mapa: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=2&st=&r=#result
Držím palce ať problémy co nejdříve odezní, kdybyste potřeboval, ještě se ozvěte.
Markéta