Doba aktivních látek v krvi po použití thc a kokainu
Kokoška
Dobry den.chci vznést dotaz na řízení po použití drogy THC a kokainu.po jaké době je možné usednou do vozu.aby tyto látky nebyli aktivní a tím pádem nepostizitelne.dekuju Kokoška

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Kokoško,
Děkujeme vám za dotaz. Co se týče kokainu tam by celkem nebyl problém. Stopy po něm vyprchají za cca 3-4 dny. Problém ale budete mít s THC, to se vylučuje z těla i několik týdnů. Policejní testy nepoznají, jestli jste kouřil/la včera nebo před dvěma týdny. Pokud vás opravdu policie pozitivně otestuje a vy jste požil/la THC před delší dobou, je možné požádat o krevní test, který může ukázat, že dávka v krvi byla nižší.
Celý proces je bohužel dost složitý.
Přeji vám tedy hodně štěstí při jízdě i jinde.
Za Drogovou poradnu, Marie Saudková