Prosim o rychlou radu dutiny
Cocaine queen
Dobry den prosim vas po jizde na koksu mam problem, obrovsky me boli hlava a dutiny hlavne v cele a ted mi i zacla tect hodne krev z ty dirky kterou jsem to davala, tece mi i do pusy a pak ji plivu (pardon za nechutnost) a jen se chci zeptat na radu, jestli na to neni naka sprej mast cokoliv nebo co se s tim da delat. I na tu bolest dutin kdyztak. Nutno rict ze je mam asi poskozeny z dob fetovani pika ale to je uz x let, myslela jsem, ze sevto srovna a ne hned spusti po par carach koxu. Diky moc

Odpověděl: Markéta Černá
Zdravím, Cocaine queen,
díky za Váš dotaz.
Chápu, že je Váš momentální stav značně nepříjemný. Každopádně problémy, které popisujete ->
bolest hlavy a nosu jsou běžným následkem po užívání kokainu.
Z nosu krvácíte, protože je sliznice podrážděná, užíváním se sliznice vysušuje a je tak náchylnější k podráždění, a tedy i ke krvácení. Ve Vašem případě budete náchylnější vzhledem k předešlému užívání pervitinu.  Pokud člověk krvácí z nosu, může se mu dostat krev i do pusy, není to nijak neobvyklé.
Tyto symptomy by měly přestat do několika dní, je to samozřejmě individuální. Kdyby potíže neustupovaly, vyhledejte lékařskou pomoc!
Dopřejte si klidový režim, dostatečně pijte, pokuste se vyspat a také si dejte něco zdravého k jídlu. Nechte tělo odpočinout.
Jinak můžete zkusit tuto mast - https://www.alphega.cz/rinopanteina-nosni-mast-10-g?gclid=CjwKCAjw9pGjBhB-EiwAa5jl3IWNdKsundvNmRgA4Jts_iUnIb3Q-w8YLVSrkipCzbrJEcy6eBkvvxoCH7EQAvD_BwE měla by pomoci ke zklidnění sliznice nosu. Na bolest hlavy klasická analgetika např. paralen, ibuprofen.
Vzhledem k Vaší minulosti bych Vám nedoporučovala s užíváním kokainu pokračovat, mohlo by se stát, že se dostanete opět do pasti závislosti.
Držte se a když budete ještě potřebovat, určitě se ozvěte.
Markéta