Co to bylo?
Zul
Dobry den,
vcera jsem mel podezreni, ze v mem pervitinu bylo sklo. Tak jsem se rozhodl, ze to tentokrat nedam nosem, ale zkusim to vykourit. Jelikoz jsem doma neměl alobal, ani sklo, dal jsem to na lzici, s tim, ze se to zahreje a trubickou vysaju kour. Kour ale skoro nevznikal, ale latka zmenila skupenstvi z pevneho na kapalne a po mirnem ochlazeni v mziku zas ztuhla a zmenila vzhled. Muzete poradit, jestli tohle dela pervitin?

Odpověděl: Amrit Sen
Zule, opět zdravím,
totožný dotaz jste zadal do našeho systému dvakrát, příště prosíme jednou, bez komplikací k Vám tak odpověď dorazí dříve. Přikládám kopii předchozí odpovědi:
Díky za důvěru. Máte pravdu, takto se kvalitní, ani běžný pervitin nechová, co to bylo, nebo čím byl pervitin, respektive popisovaná látka, či směs ředěná, Vám my, ani nikdo jiný na dálku nepoví. Nejspolehlivější odpověď byste dostal z výsledku rozboru toxikologické laboratoře, nebo speciálního testovacího zařízení. Cena laboratorního testu by se ale mohla vyšplhat až nad 2 000 korun.
Dalším úskalím je lžička, ne nadarmo zkušenější uživatelé používají k inhalaci některých drog a substancí alobal. Je to kvůli tomu, že látka se velmi rychle zahřeje a velmi rychle vychladne, také proto, že přikládáním a regulací vzdálenosti plamene se bezprostředně reguluje i teplota povrchu na kterém se látka nachází a látky samotné. Lžička s plamenem používá při rozpouštění ve vodě, respektive injekčním roztoku, drog, které si při běžných teplotách rozpouštějí špatně, málo, nebo vůbec. Nikdy při inhalaci, tedy kouření drog. Existují i další způsoby, speciální dýmky, skleněnky, vaporizéry, atd.
Sklo lze z látky odstranit rozpuštěním, pečlivou filtrací a opětovným opatrným sušením a dosušením, do toho se ale rozhodně nepouštějte, podobné postupy mají také svá úskalí, rizika a posláním naší poradny rozhodně nejsou návody, jak si drogy připravit, nebo nejlépe užít.
Doufám, že jste popisovaný "matroš" spláchl do odpadu, buďte na sebe opatrný.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.