pervitín
:)
chcela by som sa opýtať, pervitín beriem príležitostne... jednu noc a potom už odtrpím dojazdy... zaujimalo by ma ake potraviny/vitaminy by mi mohli uľahčiť nasledujúci deň po užití
vopred dakujem za odpoveď.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
aby se droga lépe z těla vyloučila je vždy dobré hodně pít, obyčejnou vodu nebo čaj. Jíst můžete cokoliv na co máte chuť jen se vyvarujte přemíře sladkého a alkoholu.
Určitě by bylo dobré zkusit Magnosolv, je to magnezium v pytlících k rozpuštění a z vitamínů B, které pomáhá hojení a C, které pomáhá organismu bojovat s infekcemi.
Níže vám posílám ještě kontakt na K-centrum, je tomísto, kde můžete konzultovat i osobně bezpečnost vašeho užívání a dalších okolností s ním spojených.
Pokud jste z jiného města, než z Prahy nevadí, K-centra bývají ve všech větších městech a jistě je snadno vyhledáte.
V případě dalších dotazů se na nás kdykoliv znovu obracejte.
Za Drogovou poradnu, Marie Saudková
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
Mobil
+420 605 240 501
každý den v týdnu po celou dobu služby
Poradenská linka
+420 602 666 415
Pondělí - pátek, 13:00 - 17:00
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/kacko/