emko a srdce
ket
Zdravim! Chtela bych vyzkouset malou davku emka, ale mam sporadicke komorove i sinove extrasystoly, AV blok 1.stupne a vyssi prumernou srdecni frekvenci. Nejsou to velke potize.. Kdyz si dam opravdu jen malou davku, muzu byt ok?
Dekuji moc!

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Ket,
díky za Váš dotaz.
Je dobře, že se zajímáte a zjišťujete informace před tím, než jste si drogu chtěla dát. Vzhledem k Vašim diagnózám bych Vám ale užití MDMA -> „emka" opravdu nedoporučila.
„Emko" patří mezi stimulanty, tedy zvyšuje nervovou aktivitu, což způsobuje zvýšení srdeční frekvence a krevního tlaku. Jako komplikace po jeho užití se často objevují srdeční arytmie -> poruchy srdečního rytmu. Což by mohl být Váš případ vzhledem k Vašim diagnózám a mohla byste se vážně ohrozit.
Pokud byste potřebovala ještě nějaké informace, klidně se na nás obraťte.
Markéta