relaps
Mamka
Můj syn byl závislý na pervitinu. Byl na léčení a 18 let abstinoval. Po rozchodu s partnerkou začal opět. Zkusil přesta ale nezvládl to.Je nějaká ráda jak mu pomoci když bude chtít? Co máme jako rodina udělat? Poraďte prosím. Děkuji máma

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Mamko,
děkujeme za Váš dotaz.
Je to velmi těžká situace pro všechny a chápu, že se jako rodina snažíte najít způsob, jak vašemu synovi pomoci. Doporučila bych Vám navštívit odborníky, kteří se zabývají poradenstvím pro blízké závislých osob. Kromě informací, jak se ve vzniklé situaci chovat a se synem komunikovat dostanete i tolik potřebnou podporu pro Vás, abyste mohla být nadále Vašemu synovi oporou.
V Praze je to například:
Poradna pro rodinu, SANANIM
Žitná 1574/51,Praha 1
Telefon: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
E-mail: rodice@sananim.cz
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Kdyby pro Vás byla Praha z ruky, dejte nám vědět město, které pro Vás bude blíže a my se pokusíme najít odpovídající péči jinde.
Držím palce.
Markéta