Udajna intoxikace a jak ji lze prokazat
Olga
Dobry den v kladenske nemocnici kde byl privezen mou matkou kvuli zvraceni a apatii mi tvrdi ze muj rocni chlapec byl intoxikovan a hospitalizovan kvuli pozreni nezname latky..hned rano mi byvaly zamestnanec nemocnice muj bratr zavolal ze jde o pervitin
Po tydnu chaotickeho jednani a informaci mi sdelili ze jde o kofein a metamfetamin v propousteci zprave nikde neni mnozstvi a pry mi zpravu zaslou z toxikologickeho laboratorniho vzorku. Muzete mi nekdo poradit kam se obratit kdyz to neni nikde cerne na bilem?? Jsem zoufala, co kdyz se mohli i lekari ci sestry splest?

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Olgo,
chápu Vaši zoufalost z této nejasné situace, ale v tuto chvíli je potřeba počkat na zprávu z toxikologie, kde bude uveden přesně výsledek odběru a dle toho bych jednala dále. Určitě není na škodu se spojit s pediatrem, který se o syna stará a ve spolupráci s ním, řešit situaci dále. Zřejmě to bude řešeno u takto malého dítěte i přes odbor péče o dítě. Nyní moc nevím, co jiného Vám poradit. Pokud budete mít více informací a budete potřebovat konkrétnější pomoc, rádi se Vám pokusíme odpovědět.
Nejzásadnější však v tuto chvíli je zdraví Vašeho dítěte a zvládnutí celé situace bez zkratkovitého jednání, v čemž bych Vás podpořila.
Pokud byste si potřebovala promluvit o tom, co prožíváte je možné využít i krizové linky :
-Centrum krizové intervence pod Psychiatrickou nemocnicí Bohnice má nonstop linku důvěry na telefonním čísle 286 016 666.
-Dalším zařízením, které poskytuje nonostop krizovou linku, je Krizové centrum RIAPS na tel. 222 586 768
-Pražská linka důvěry pod Centrem sociálních služeb Praha nabízí nonstop na telefonním čísle 222 580 697.
Budeme rádi, pokud se ozvete, jak se situace vyvíjí dále.
Za Drogovou poradnu
HS