Hodnota morfinu
Anonym
Dobry den, otec dítěte řídil pod vlivem drog. Z krve hodnota 20.2 ng/ml morfia. Jelikož spolu již dávno nežijeme, ale pro dítě otec jezdí autem, dá se již předpokládat, že je na morfium závislý a mohu mu zakazat jak převoz dítěte tak i ho mít na víkend? Dekuji

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Znovu se domnívám, že jsem Vám již dva dotazy na podobné téma zodpovídala.
Obraťte se určitě na OSPOD, ať začne situaci s Vaším bývalým partnerem řešit. Předpokládám, že za řízení pod vlivem mu bude stanoven postih, se kterým se již dá na OSPODu dobře argumentovat a vyvíjet tlak na to, aby situaci opravdu začal řešit. Ještě mne také napadá možnost obrátit se na Poradnu APAS, která poskytuje právní poradenství ve věcech souvisejících s užíváním návykových látek. Můžete se tedy zkusit obrátit na ně, jaký postup by volili a jak přimět OSPOD, aby v takovém případě jednal.
Právní poradna APAS https://poradna.asociace.org/
Za Drogovou poradnu Vás zdraví Andula Novotná