Morfium a mak
Voma
Dobrý den, neznám a a ani nechci znát, jak se vyrábí nějaké drogy, ale teď jsem zjistila, že v telefonu mého syna jsou zprávy jeho otce, jak shání drogy a současně i se domlouvá na vaření drog u něho doma z makovic. Pravděpodobně synův telefon je spárovány s id otcova telefonu a proto zprávy ze sociálních sítí, chodí i synovi. Dále je tam fotka elektrickeho mlynku na byliny ze sklepa, celá špinavá, jakoby do bíla. Znamená to, že opravdu něco otec u sebe doma z makovic vaří?

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Domnívám se, že jsem na podobný dotaz od Vás nedávno reagovala. Těžko bohužel odhadovat, zda Váš bývalý partner drogy doma opravdu připravuje. Zprávy, které máte k dispozici, na to zdá se ale opravdu ukazují.
Myslím, že to co jste v předchozím příspěvku řešila, bylo skloubení závislosti bývalého partnera s péčí o Vašeho společného syna. Opravdu bych Vám vřele doporučila obrátit se na OSPOD a trvat na tom, aby byl upravený kontakt s Vaším synem. Také by myslím, k Vašemu většímu klidu, mohlo přispět, pokud byste vyhledala službu pro blízké lidí se závislostí. Odkazovala jsem Vás na naší Poradnu pro rodinu, která sídlí v Praze. Každopádně, pokud se na ně obrátíte, doporučí Vám rádi službu ve Vašem okolí. https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Z Vašich příspěvků vnímám, že Vás situace opravdu trápí, proto by myslím bylo moc fajn, pokud byste měla možnost o ní někde mluvit a to více do hloubky a v širším kontextu než který je k dispozici tady v online poradně.
Držím Vám palce a přeji pokud možno klidné dny.
Zdraví Vás Andula Novotná